czwartek, 2 kwietnia 2015

:)

Hej wszystkim!

Witam wszystkich po bardzo długiej przerwie, ale mogę się wytłumaczyć otóż miałam sprawdzian szóstoklasisty i naprawdę miałam bardzo mało czasu. Niestety miałam też gorsze dni w moim życiu i po prostu nie chciałam pisać czegoś na siłę. Dobra nie będę się tu żalić bo przychodzę do was z innym postem. Chciałam napisać co tam u mnie przede wszystkim, bo naprawdę długo mnie nie było no i ten chyba sami wiecie XD.
 A więc tak jak już wspominałam wczoraj czyli dokładnie 1 kwietnia miałam sprawdzian szóstoklasisty...ehhh, nie chce się na ten temat wypowiadać, bo gdy mam ten czas wolny wolę jednak nie myśleć o szkole, sprawdzianach itp. Ale tak to po za tym u mnie jest bardzo dobrze.
Dzisiaj przeleżałam cały, dosłownie cały dzień w łóżku i nic mi się nie chciało robić ale to też przez tą pogodę, która jest beznadziejna. Raz jest bardzo ciepło i myślimy, że nareszcie możemy ubrać samą bluzę i trampki, a drugiego dnia pada deszcz lub śnieg i jest strasznie zimno. Na przykład dzisiaj padał deszcz ze śniegiem, jest już wiosna, Święta Wielkanocne, a tu wydaję się jakby to były Święta Bożego Narodzenia XD. Mam nadzieję, że w trakcie powrotu do szkoły po wolnym tygodniu pogoda się zmieni, bo nie cierpię ubierać się do szkoły w grubą kurtkę, szalik, czapkę, a na dodatek zimowych butów których już nie mam, ponieważ oddałam do reklamacji ale cicho hahaha.
No więc taka u nas pogoda w Polsce niestety.
Dobra ja się już więcej nie rozpisuję. Postaram się kolejny post napisać jeszcze w tym tygodniu, a nie za miesiąc tak jak ostatnio, hehe ps. Wesołych Świąt i dobrego jajka!
Buziaki :*


2 komentarze:

  1. super zdjęcia :))
    Pytałaś o wspólną obserwacje, ja już, teraz czekam na Ciebie :)
    MÓJ BLOG-KLIK:)
    Będzie mi bardzo miło, jeśli zaobserwujesz :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Pogoda teraz już na szczęście się poprawia:)
    Mam nadzieję, że test poszedł Ci dobrze :3

    Pozdrawiam! ♥
    http://personalna-galaktyka-absurdu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń